včera | Petr Miler
Z průběžných zpráv, slov z rádií, z novin i z televizí... Nejen Jiřími Macháčkovi se z toho všeho může zdát, že vládu nad automobilovou Evropou přebír...
včera | Petr Prokopec
Už na prvních fotkách, na kterých se nechal zvěčnit po svém příjezdu do Maranella, dal najevo, pro jaké Ferrari jeho srdce bije především. Může překva...
včera | Petr Prokopec
A nejenže se vrátí k tomu, co už dělal, přijdou inovované a dokonce i zcela nové typy jednotek, které svět zatím nepoznal. Po odchodu žáby na prameni ...
včera | Petr Miler
Je to další ukázka zoufalého stavu automobilového průmyslu, který si ještě nedávno myslel, že miliony lidí pracujících v oboru bez problémů upotřebí. ...
24.3.2025 | Petr Prokopec
Už nenese jeho jméno a ani organizačně s ním nemá nic společného, což je nakonec možná jen dobře. Jako Karma žije dál a plánuje expanzi, kterou sladil...
24.3.2025 | Petr Prokopec
Lidé slabší na matematiku mají tendenci říkat, že někdo udělal obrat o víc jak 180 stupňů, aby dali svým slovům důraz. A i když je to racionálně vzato...
23.3.2025 | Petr Prokopec
To už snad ani není mrtvý kůň, to je tlející torzo, ze kterého se Němci z nějakého důvodu odmítají sesednout. Přitom jsou tak nekonkurenceschopní, že ...
23.3.2025 | Petr Miler
Němci v rámci vývoje nových pohonů svých aut zapomněli nejen na zákazníka, ale i na jedno staré dobré heslo vývojářů: „Keep it simple.” Tedy na slova ...
22.3.2025 | Petr Miler
Finis coronat opus, chce se říci. Nic neukazuje nemohoucnost německé značky tak jasně. Už fakt, že si chce hledat cestu k zákazníkům tímto způsobem, j...
22.3.2025 | Petr Prokopec
V Evropě postupem času začalo převládat vnímání, že nové auto pod nějakých 300 tisíc korun už může přežívat jen na vypůjčený čas. Tohle ale nestojí an...
22.3.2025 | Petr Prokopec
Audi se v posledních letech hodně změnilo a zažívá nebývalý odliv zákazníků. Těmi nejsou jen lidé či firmy používající jeho vozy, ale také automobilky...
21.3.2025 | Petr Prokopec
Nečekejte, že to Němci někdy otevřeně řeknou, je třeba si všímat toho, co dělají. Mediálně dál tlačí na elektrickou strunu, v Číně ale přichystali brz...
21.3.2025 | Petr Prokopec
Chápeme, že jde o výjimečné zboží, ale je tak výjimečné, aby za něj někdo dal tolik jako za otevřené Porsche 911? Jsme si skoro jisti, že rozprodat fi...
20.3.2025 | Petr Miler
Upřímně řečeno nás nikdy moc nebral, přesto jsme přesvědčeni, že na něj za pár let budeme vzpomínat jako na malý zázrak, který byl a není. Zatím je. A...
20.3.2025 | Petr Prokopec
Kolik let nesmyslných výkřiků jsme museli strpět, než jsme se dopracovali k momentu, který od počátku musel tak jako tak přijít? Ale buďme rádi aspoň ...
20.3.2025 | Petr Miler
Drahým značkám se tak dlouho dařilo prodávat skoro cokoli, co nabídly, až došly k přesvědčení, že si mohou dovolit nabízet libovolný nesmysl za libovo...
19.3.2025 | Petr Prokopec
Nazvat jeho vzhled odvážným je snad už i slabé slovo, tohle je velmi extravagantní auto. Ale to nutně nemusí vadit, pokud nabízí spoustu praktického p...
19.3.2025 | Petr Miler
Už i nejzatvrzelejší z příznivců značky se ptají, proč musí čtyři kruhy měnit řešení, která byla dlouhodobě zdrojem spokojenosti jeho klientů? A když ...
19.3.2025 | Petr Prokopec
Je neuvěřitelné, kolik automobilek má dnes před očima, jak jejich dosavadní investice do elektromobilů odjíždí do kanálu, přesto je nenapadne nic lepš...
19.3.2025 | Petr Miler
Kolik prodaných aut určitého modelu je dost na to, aby pro výrobce zůstal relevantní? Ani desetina veškerého odbytu na kontinentu, ze kterého Mercedes...