včera | Petr Prokopec
Ty tam jsou doby, kdy nové Toyoty musely být nudné, nakonec i současná RAV4 působí docela agresivně. Nová generace zajde ještě dál, ovšem jen vizuálně...
včera | Petr Miler
Je sympatické, že se Škoda pokouší mířit výš, ale s takto koncipovaným autem? Obáváme se, že zvlášť v současné atmosféře je to sázka na mimořádně nesp...
včera | Petr Miler
Může to znít tragicky, byl by to ale nakonec jen symbol návratu zdravějších časů do automobilového světa. Zejména některé značky roky automaticky rozp...
26.1.2025 | Petr Prokopec
Vypadá to, že třícípá hvězda si pořád neuvědomuje, kdo si třídu S či odvozený Maybach kupuje. Proto hodlá vrcholné limuzíny s faceliftem osadit digitá...
26.1.2025 | Petr Prokopec
Žijete v tom, že domácí auta by měla být přirozeně nejlevnější na domácím trhu? Pokud ano, tohle vám zkazí představy o životě. Nová Octavia RS je u pr...
25.1.2025 | Petr Prokopec
Značky koncernu Stellantis měly být prakticky do jedné mezi prvními, které přejdou jen na elektrický pohon. Už loni se tento plán hroutil a po odchodu...
25.1.2025 | Petr Prokopec
Děje se tak na různých místech v různý čas a trochu odlišným způsobem, některé typy navíc z nabídky zmizí a jiné přibydou. Motivace Švédů je zřejmě mí...
25.1.2025 | Petr Miler
Zdá se, že na dlouhodobě aspoň solidní odbyt elektrických aut nemá recept nikdo. Také korejské modely si chvíli užívaly momentů překvapivě vysokého od...
24.1.2025 | Petr Prokopec
Ve své funkci nedožil ani řádných voleb a preference své strany poslal výrazně dolů. Jedním z důvodů bylo i soustavné popírání technické a ekonomické ...
24.1.2025 | Petr Prokopec
Aktuální trendy některým typům aut přejí. A někdy ze statistik vyjdou dobře i absolutně, pokud spolu sečtete modely, které spojuje možná základní tvar...
24.1.2025 | Petr Prokopec
Skoro se chce parafrázovat klasika, že si VW mohl před pár léty vybrat mezi hanbou a válkou. Vybral si hanbu a bude mít válku. Hanbu má před vlastními...
24.1.2025 | Petr Miler
Jeden z nejhlasitějších odpůrců násilné elektrifikace mezi vrcholnými manažery automobilek to má ve vedení BMW údajně spočítané. A nezdá se, že by kol...
23.1.2025 | Petr Miler
Dneska tu mám „kabeličku”, zítra „spalováček”... Tak nějak by mohla komentovat hlavní fotku na ní zvěčněná dáma, neboť přesně tímto směrem Smart zamíř...
23.1.2025 | Petr Prokopec
Že o auta, která dnes Němci ve velkém preferují, obyčejní lidé moc nestojí, se tak nějak vědělo a ví. Spoléhali tedy na to, že jim s odbytem pomohou h...
23.1.2025 | Petr Prokopec
Je to asi to poslední, co bychom čekali, tuplem pak v momentě, kdy se sériová Iskra pořád ani nezačala prodávat. Přesto Rusové ukázali ostrou okruhovo...
23.1.2025 | Petr Miler
Pokud pracujete v tomto oboru, pro jistotu bychom si připravili záložní plán. Česká republika asi nebude mezi těmi nejvíce zasaženými zeměmi v prvních...
23.1.2025 | Petr Prokopec
Italská automobilka loni znovu strádala, její šéf ale bere výsledky jako pozitivní signál a už se těší na letošek, kdy mají dorazit nové elektromobily...
22.1.2025 | Petr Prokopec
Léta ražená představa o sbližování amerického automobilového trhu s tím evropským se dál míjí s realitou. V USA i v této době naprosto jasně vládnou u...
22.1.2025 | Petr Miler
Iluze pozitivní dohody pro zaměstnance, která jim měla zajistit práci a stabilní mzdy na mnoho dalších let, se dál hroutí. Možnosti VW lidem znepříjem...
22.1.2025 | Petr Prokopec
Po mnoha letech bezuzdného protežování jediného technického řešení, upozaďování alternativ, umlčování kritiků a rozházení snad bilionů korun mají dobí...