Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda otevírá další nové showroomy, do konce roku 2015 budou standardem
25.11.2013 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Škoda se stále snaží posouvat dále. Od roku 2016 by tak měli zákazníci přicházet jen do prodejních míst s novým designem - ty nevypadají věru zle.
Jistě už jste slyšeli několikrát o nových logách a designu všech budoucích modelů Škoda. Teď se však mladoboleslavští už nějaký ten pátek snaží o sjednocení vzhledu prodejních a servisních míst, který by měl pomoci naplnit plán růstové strategie, a sice prodávat do roku 2018 celosvětově 1,5 milionu vozů. Letos zatím překvapil jen Rapid, tak uvidíme, jak se jí bude dařit dál.
Nový design si bere za cíl přiblížit podobu showroomů co nejblíže všem aktuálním i budoucím modelům a vytvořit pro zákazníky co možná nejpříjemnější prostředí. Takzvaný re-branding či změna korporátní identity chcete-li, probíhá již od roku 2012 a v současné době je k vidění celkem 55 jeho realizací v 17 zemích světa. V příštích dvou letech by měl být z největší části úspěšně završen.
Snazší přestavbu stávajících showroomů má usnadnit jednoduchý modulární koncept navržený s ohledem na malá i velká prodejní místa. Při jeho tvorbě bylo prováděno údajně nemalé množství průzkumů zákazníků z celého světa, a tak není důvod, aby se vyloženě nelíbila ani aby byl s její implementací problém. Dealerovi je navíc při každé přestavbě přidělen tým, který kromě komunikace s nasmlouvanými dodavateli provádí také samotnou realizaci.
Pro prodejce přináší nová podoba snazší prezentaci produktů, pro zákazníky zase jednoznačně lepší orientaci ve všech modelech i na prodejní ploše. Stavebními kameny tohoto konceptu jsou moderní architektura, komunikační plochy na vnější fasádě budovy se zlepšenou viditelností bez ohledu na denní dobu, stejně tak uspořádání moderních prodejních prostorů s odrazem hodnot značky Škoda.
Pohled zvenčí na tmavě šedou fasádu, velké prosklené plochy, komunikační stěna i zelený vstupní portál mi ke škodovkám rozhodně sedí. Uvnitř zase zaujme příjemné dřevo a moderní prostředí zkrášlené přirozeným osvětlením. Taktéž členění jednotlivých zón se mi zdá povedené, protože nabízí také místa k odpočinku, jakmile bude třeba zákazník čekat na svůj servisovaný vůz. Zaujala mě i zóna s konfigurátorem a vzorníkem veškerých laků karoserie, která bude při vybírání nového vozu velmi ulehčovat práci. Navíc všechna pracoviště prodejců, kteří by vás po vstupu měli ihned přivítat, se nachází v přímém sousedství prezentovaných vozů, což je pro zákazníka rozhodně ceněným bonusem. Stejně tak se vždy počítá s dětským koutkem.
Jak jsem již předeslal, do roku 2016 by se měla nová podoba týkat celosvětově více než 5 300 zastoupení. Jen pro zajímavost: v současnosti má Škoda v České republice celkem 244 prodejních a 269 servisních míst, přičemž prvenstvím mezi novými showroomy se u nás chlubí dealer Auto Brejla na Praze 4 (od roku 2012), dalším v první desítce je také třeba OlfinCar (2013) v Hradci Králové. Letos se v ČR ještě objeví čtyři nové salony, celkem jich letos vznikne jedenáct. Výhledově podstoupí modernizaci Auto Jarov v Praze či Havex v Mladé Boleslavi.
Já jsem byl svědkem prezentace již páté realizace nové české prodejny (55. světové), a sice dealera Auto Styl na Praze 5 v ulici Jeremiášova. V souvislosti s přestavbou tohoto místa se hovoří o celkových nákladech ve výši 23 milionů korun, přičemž tři miliony stálo dealera nové vnitřní vybavení. Podívejte se na přiložené fotografie a posuďte sami nakolik se misi tvůrcům podařilo splnit. Dle mého názoru to špatné rozhodně není.















Nové prostředí prodejen Škoda působí přehledně a přátelsky, navíc by se tu měl zákazník dočkat i lepších služeb prodejců - ty ale jen nové vybavení showroomu určitě nepřinese...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
dnesFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejnovější články
Číňané „vyžerou” Evropanům vše, v čem dnes excelují. Mají už i vlastního soupeře Porsche 911, přímo ho srovnávají s originálem
před 6 hodinamiUž tak sympatické malé Suzuki se dočkalo ještě sympatičtější verze pro dobrodruhy, je to takové Porsche 911 Dakar pro chudé
před 8 hodinamiBugatti poprvé ukázalo svůj nový motor 8,3 V16 zevnitř, dostal nevídaný systém časování ventilů
před 9 hodinamiJedno z aut snů obyčejných Čechů z 90. let jde pořád koupit zánovní po 1. majiteli, v podstatě za babku
před 11 hodinamiDalší velká evropská automobilová fabrika náhle končí, po 80 letech. Podle firmy je „nekonkurenceschopná”, nejmíň 500 lidí dostane padáka
dnes
Živá témata na fóru
- Jednostopé okénko 04.27. 20:12 - řidičBOB
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- VZKAZY 04.27. 13:59 - pavproch
- Táhneme na Brusel 04.27. 13:31 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch