Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 GTS 2017 má po faceliftu, je to nejsilnější 911 s manuálem
9.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
GTS podle očekávání těž přišlo o motor s atmosférickým plněním. Díky turbu ale získalo 20 extra koní a manuální řazení zůstává dále v nabídce.
Stávající nabídka Porsche rozhodně není okleštěná, a to ani za předpokladu, že se zajímáte jen o model 911. Ten je k dispozici v nemalých 16 verzích, svého favorita si tak snadno může nalézt každý. Automobilka z Zuffenhausenu měla ovšem pocit, že stále ještě existují volná místa na trhu, a proto aktuálně vyrukovala s vylepšenou variantou GTS. Ta je přitom k dispozici hned v pěti provedeních (Carrera GTS, Carrera 4 GTS, Carrera GTS Cabriolet, Carrera 4 GTS Cabriolet, Targa 4 GTS).
Po stránce vizuální celá pětka dostala do vínku nové čelní a zadní světlomety, k nimž se přidávají modifikované nárazníky. Vpředu přitom nechybí čelní splitter z programu Sport Design, vzadu lze pro změnu počítat s černým páskem, který vůz vizuálně rozšiřuje. Dále tu máme ještě dvojici koncovek výfuku, které pokrývá černá barva - tak jako výplet čelní masky nebo 20palcová litá kola s centrální maticí.
Jakkoliv se přitom hlavně černě lakované prvky starají o vizuální odlišení verze GTS od zbytku nabídky, zásadní rozdíl hledejme v motorovém prostoru. Zde sice taktéž najdeme přeplňovaný třílitrový šestiválec, který tak bohužel střídá předchozí atmosférickou jednotku. Vůči ní přitom posílil o 20 koní, máme zde tedy 450 koní a 550 Nm točivého momentu - tedy o 30 koní více než v případě dosud nejsilnějšího Porsche 911 Carrera S.
Pokud do dané rovnice zahrneme automatickou převodovku PDK a pohon všech kol, pak nejrychlejší Carrera 4 GTS zvládá akceleraci z klidu na stovku za 3,6 sekundy. Dle tvrzení automobilky se přitom má v průměru pohybovat za 8,3 litru na sto kilometrů, byť realita samozřejmě bude záviset na sešlápnutí plynového pedálu. Či na vaší volbě, mimo automat je totiž standardně u všech variant GTS stále k dispozici sedmistupňový manuál, což dělá z GTS vůbec nejsilnější „manuální” 911 - od Turba a GT3 výše už můžete volit jen automat, 500koňová 911 R je pak dávno vyprodaná.
Dále je součástí základní výbavy podvozek PASM, se kterým vůz klesl o 10 milimetrů blíže k zemi, či paket Sport Chrono, jehož součástí jsou dynamické úchyty motoru a sportovní výfukový systém. Dále je možné počítat s prvky čalouněnými Alcantarou nebo sedadly stavitelnými elektricky ve čtyřech směrech. Ceny pak startují na sumě 124 451 EUR (cca 3 363 500 Kč) za základní GTS s manuálem a pohonem zadních kol.















Porsche 911 GTS je k mání v pěti variacích, celkovou nabídku modelu tak rozšiřuje na již jednadvacet položek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
před hodinouStartování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test CFMOTO Gladiator X850 G3: na práci i zábavu 08:00
- Jerez - Moto2-test, 3. den: Na čele Canet, 23. Salač včera 16:28
- Pre Phillip Island: Kdo jsou favorité letošního úvodu? včera 16:00
- Na Phillip Islandu vše začíná včera 13:00
- Časový program na Phillip Islandu včera 10:00
Nejnovější články
Neslavně slavná jugoslávská automobilka se pokouší vrátit mezi živé, nevzala to za špatný konec
před 44 minutamiChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
před hodinouMercedes definitivně otočil. Do 2 let představí víc spalovacích aut než elektrických, jen elektrické dodávky odpískal úplně
před 2 hodinamiElektromobily stále víc kupuje jediný typ zákazníků, jejich prodeje mezi obyčejnými lidmi výrazně klesají i v Nizozemsku
před 4 hodinamiZlatan měl pravdu, Volvo je skutečně čínské. Zákazníci ho nachytali, jak auta prodává s plagiáty dílů slavných dodavatelů
před 5 hodinami
Živá témata na fóru
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.21. 11:35 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 09:25 - pavproch
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.20. 17:20 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 02.20. 11:47 - petr_riha
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan
- Další zajímavá autovidea 02.20. 00:02 - Jaggie
- Policejní kontroly a měření 02.16. 10:02 - Truck Daškam