Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají

Pokud toužíte po sportovním vzhledu, ale pod kapotou vám postačí standardní technika, pak máte hned dvojí volbu. Zatím ale jen v Británii.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají

21.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Pokud toužíte po sportovním vzhledu, ale pod kapotou vám postačí standardní technika, pak máte hned dvojí volbu. Zatím ale jen v Británii.

Nový Peugeot 308 GT se sice od standardu až tak neliší, stále však může potenciálním zákazníkům nabídnout kromě výkonných motorů také unikátní vzhled. Ten je dán zejména 18palcovými litými koly či černě lakovaným zadním difuzorem, mimo to pak nechybí ani sada hliníkových pedálů či sportovní sedadla. V kombinaci s exkluzivním modrým lakem Magnetic Blue, který je vyhrazen pouze tomuto modelu, tak je nač koukat. A jelikož pod kapotu dostáváte 205 nebo 180 koní, můžete počítat také se zajímavými zážitky za volantem.

Na britských ostrovech se ovšem nyní Peugeot rozhodl, že druhá část výše zmíněného, tedy sportovní jízda, nemusí být nezbytně nutná. A proto poslal do prodeje výbavu GT Line, se kterou jsou spojené veškeré vizuální modifikace, tedy jak ony ráfky, tak i difuzor či dvojitá koncovka výfuku. Uvnitř pak nechybí sportovní sedadla s masážní funkcí či kontrastní červené prošívání, přičemž oproti výbavě Allure připlácíte 2 300 GBP (cca 75 900 Kč).

Výbavu GT Line je přitom možné spojit se všemi pohonnými jednotkami, se kterým se Peugeot 308 prodává, sáhnout tedy můžete i po tříválci 1,2 PureTech. I když pouze v přeplňované verzi, která nabízí 110 koní, atmosférické stádo je této úrovni zapovězeno. Dopřát si jej pak nemůžete ani s výbavou Sportium, která je další britskou novinkou.

Daný paket zahrnující 16palcová litá kola, zadní parkovací senzory, duální klimatizaci nebo audio systém s 9,7palcovým dotykovým displejem ovšem pro změnu můžete spřáhnout pouze s výše zmíněným 1,2litrovým benzinovým motorem, a to v jeho 110koňové nebo 130koňové verzi. Vůči úrovni Active pak zaplatíte o 500 GBP (16 500 Kč) méně.

Aktuálně tyto verze nejsou k mání na jiných místech Evropy, nedá se ale předpokládat, že by přinejmenším verze GT Line měla být vyhrazena pouze Británii, však v této podobě beztak musí vznikat přímo v továrně. V českém i francouzském ceníku nicméně zatím chybí, přinejmenším v našem případě to ale nemusí znamenat zhola nic - u nás v nabídce zatím nenajdeme ani samotný Peugeot 308 GT...


Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 1 - Peugeot 308 GT prvni foto 00Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 2 - Peugeot 308 GT prvni foto 01Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 3 - Peugeot 308 GT prvni foto 00aPeugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 4 - Peugeot 308 GT prvni foto 01aPeugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 5 - Peugeot 308 GT prvni foto 02Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 6 - Peugeot 308 GT prvni foto 03Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 7 - Peugeot 308 GT prvni foto 04Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 8 - Peugeot 308 GT prvni foto 05Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 9 - Peugeot 308 GT prvni foto 06Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 10 - Peugeot 308 GT prvni foto 07Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 11 - Peugeot 308 GT prvni foto 08Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 12 - Peugeot 308 GT prvni foto 09Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 13 - Peugeot 308 GT prvni foto 09aPeugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 14 - Peugeot 308 GT prvni foto 10Peugeot 308 GT Line a Sportium si na sportovce jen hrají - 15 - Peugeot 308 GT prvni foto 11
Ve výbavě GT Line dostanete jak Peugeot 308 hatchback, tak i kombík SW. Ceny přitom startují na 21 345 GBP (704 500 Kč), respektive 22 045 GBP (727 500 Kč)

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše