Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Peugeot 208 Roland Garros: špičková verze je venku, k mání bude jen někde
17.3.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Peugeot představil model 208 ve variantě Roland Garros, k dispozici je však jen na některých trzích. Ve standardu má třeba i sedadla z GTi.
Verze Roland Garros mají u Peugeotu docela tradici, třebaže se na náš trh se příliš často nedostaly. Model 208, poslední generace malého hatchbacku se lvem ve znaku, bude v této verzi k dispozici také a opět se ho u nás pravděpodobně nedočkáme. Provedení Roland Garros vždy byly charakteristické špičkovou výbavou, třeba prosklenou střechu na každém druhém městském autě nenajdete.
V podobném duchu pokračuje i 208. Uvnitř najdeme sedadla z ostrého GTi čalouněná černou kůží, samozřejmostí je také kožený volant. Ve standardu je také audiosystém s Bluetooth a USB portem, automatická dvouzónová klimatizace, automatická světla, přední mlhovky, stěrače s dešťovým senzorem, elektricky sklopná zrcátka, šestnáctipalcová kola, zatmavená skla a tempomat s omezovačem rychlosti. Za příplatek je prosklená střecha, navigace nebo parkovací senzory.
Peugeot nabídne 208 Roland Garros jen v pětidveřové variantě a v černé nebo bílé barvě, nabídka motorů bude záviset na konkrétní zemi. Španělé pod kapotou najdou benzínovou dvanáctistovku VTi Pure Tech o 82 koních a 118 Nm. Naftový motor pod kapotou bude 1,6 e-HDi se stop-startem, který dává 92 koní a 230 Nm a má mu stačit 3,3 litru nafty na 100 km. Obě jednotky jsou spojeny s pětistupňovým manuálem.
Francouzští zájemci dostanou benzínovou šestnáctistovku o 120 koních a 160 Nm, která může spolupracovat s manuálním pětikvaltem nebo automatickou čtyřstupňovou převodovkou. S tou první zvládne 208 stovku za 9,9 vteřiny, automatu to trvá o 2 s déle. Papírová spotřeba činí 5,6, resp. 6,4 l/100 km. Jakožto milovníkům nafty nabídne Peugeot Francouzům také dvě verze naftového motoru o objemu 1,6 litru, jednu o 92 koních s pětikvaltem, druhou o 115 koních s šestikvaltem.
Španělské ceny začínají na 15 800 Eurech (424 tisících Kč), francouzské na 20 800 Eurech (558 tisících Kč). Na obou těchto trzích jsou verze Roland Garros již v konfigurátorech; italský, britský, německý či český konfigurátor končí verzí Allure či Business a s příchodem verzí Roland Garros na tyto trhy bychom tedy dvakrát nepočítali.
Peugeot nabídne 208 Roland Garros jen na některých trzích a jen v černé nebo bílé barvě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 6 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 3 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 5 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 6 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 7 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva