před 3 hodinami | Petr Prokopec
Člověk si musí promnout oči, když něco takového čte. Chápe Brusel ještě vůbec, v čem spočívá jeho nekonkurenceschopnost nejen na tomto poli? Číňané tu...
před 5 hodinami | Petr Prokopec
Ruská automobilka chystá už na příští léto odhalení vozu. který by měl být náhradou za zrušený projekt zcela nové Nivy. Nepůjde o Nivu a už vůbec ne o...
před 8 hodinami | Petr Prokopec
Italové se trápí a jejich prodeje se dál mohutně propadají, šéf mateřského koncernu ale říká, že auta nabízí Maserati skvělá, jen marketing vázne. Pok...
před 9 hodinami | Petr Miler
Evropskou unii dnes tvoří 27 zemí a mechanismy vyžadující splnění nesplnitelného již od příštího roku jsou nesmyslem pro každou z nich. Jen sedm se ji...
před 11 hodinami | Petr Prokopec
I Volkswagen navzdory své posedlosti elektrickým pohonem musí vidět, jak dalece se jeho vize žádaných aut rozchází se skutečnými představami naprosté ...
včera | Petr Prokopec
Ještě nedávno se zdálo, že japonské kupé přežije i skon svého dárce orgánů od BMW, jenže nakonec je všechno jinak. Od ledna půjde objednávat verzi A90...
včera | Petr Miler
Je to jen další připomínka toho, jak rychle se situace v automobilovém světě mění. Zatímco ještě loni nejvyšší šéf Lamba považoval výlučně elektrický ...
včera | Petr Prokopec
Svého času jsme se nad ním ušklíbali jako nad projevem přílišného downsizingu, ale to už odnesl čas. Dnes je to jeden z nejlepších motorů, který do no...
včera | Petr Miler
Italové bezdůvodně uvěřili ryze elektrické budoucnosti aut a slavnou továrnu v Mirafiori upravili tak, že z 97 procent vyrábí jen takové vozy. Proto s...
28.11.2024 | Petr Prokopec
Nad evropskými průmyslovými společnostmi se dál stahují mračna. Ani výjimečná pozice na trhu nemusí nic znamenat, jak po Volkswagenu ukazuje KTM. To m...
28.11.2024 | Petr Prokopec
Bylo od začátku jasné, že se tyto z prstu vycucané cíle nemohou udržet v platnosti, a tak vláda avizuje jejich přehodnocení ještě před tím, než přijdo...
28.11.2024 | Petr Prokopec
Kdybychom chtěli nepříliš okatě napodobit auta zmíněných značek, výsledku určitě nedáme jméno začínající na „ma” a končící „ro”, nepřidáme označení ko...
28.11.2024 | Petr Miler
Podle vedení automobilky jsou uzavírky továren v Německu nevyhnutelné, VW ale okolo této velmi horké kaše zatím dál jen tančí. Po zavření továrny v Br...
27.11.2024 | Petr Prokopec
Japonci jsou už teď v „nouzovém režimu” a budou propouštět. Bez nového strategického investora pak prý nemají přežít déle než rok a dva měsíce. Bývalé...
27.11.2024 | Petr Miler
Je to fascinující veletoč, který jen potvrzuje naše léta opakované přesvědčení, že technická a ekonomická realita vždy zvítězí nad pokusy poroučet vět...
27.11.2024 | Petr Prokopec
Skutečně žádoucí produkt. To je to, co zejména evropské automobilky jaksi „zapomínají” nabízet a dostávají se do stále větších problémů. Platí to i o ...
26.11.2024 | Petr Prokopec
V Evropě jsou jejich aktivity fiaskem, neprodávají tu skoro nic, za mořem se ale vyšvihli ze sedmi tisíc aut prodaných v roce 2016 až na loňský deseti...
26.11.2024 | Petr Prokopec
Bugatti přepřáhlo na nový vidlicový šestnáctiválec bez přeplňování, který bude navzdory objemu 8,3 litru zvládat až 9 000 otáček. Čekáte od něj drsný ...
26.11.2024 | Petr Prokopec
Nikdo nám nevymluví, že se tohle 5,5metrové auto pokouší dělat vizuální dojem blízký autům Mercedesu a Maybachu, však se na něj podívejte. A jeho jmén...
26.11.2024 | Petr Miler
V Německu bude zjevně ještě veselo, ale jen v ironickém smyslu těchto slov. Volkswagen to čistkami v řadách zaměstnanců i závodů myslí smrtelně vážně ...