JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M

Číňané kradou dál. JAC tentokrát šmejdil v německých skladech a vytáhl slepenec Q7 a ML. Že jde o státní firmu bizarnost celé záležitosti jen podtrhuje.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M

25.5.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek

JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Číňané kradou dál. JAC tentokrát šmejdil v německých skladech a vytáhl slepenec Q7 a ML. Že jde o státní firmu bizarnost celé záležitosti jen podtrhuje.

Než se dostaneme k samotnému autu, je třeba zdůraznit, že JAC Motors neboli celým jménem Jianghuai Automobile Co Ltd. je automobilkou, kterou už skoro 50 let vlastní čínský stát. V takovém případě by Evropan čekal alespoň trochu slušnosti, nebo po všemožných dřívějších průšvizích alespoň pozitivní vývoj, nic takového se ale u JAC neděje a zjevně nechystá. JAC už v minulosti proslulo třeba svým Ferrdihyni a nedávno i kopií Hyundai ix35, teď nasazuje těžší kalibr - SUV střední třídy, které pro inspiraci míří o kategorii výše.

Zatím jde o koncept P241 a kolegům z Auto Sohu se podařilo získat jeho snímky přímo z továrny JAC. Člověk nemusí být génius, aby v přídi jednoznačně identifikoval Mercedes třídy M, zbytek vozu šel ale pro inspiraci jinam. Profil je poněkud „beztvarý”, záď ale znovu jasně kopíruje Audi Q7. JAC tak nabízí řešení pro nerozhodné Číňany. Audi, nebo Mercedes? A co takhle obojí najednou, navíc za poloviční cenu?

Ačkoli jde o studii, do konce roku by se měla přetransformovat v sériový model S6 (to aby těch Audi nebylo málo, i když stylem Sx pojmenovává JAC svá SUV skoro tradičně), který se v nabídce zařadí pod dnešní S7, pro změnu kopii Mazdy. Na délku má podle informací čínských kolegů měřit 4,8 metru, rozvor náprav se pak má pohybovat kolem 2,8 metru. Označení „středně velké SUV” tak na S6 docela pasuje.

O technice vozu se mnoho neví, tedy snad krom toho, že bude mít poháněna pouze zadní kola a s jeho terénními ambicemi to tedy nebude příliš žhavé. O motorizacích, výbavě nebo ceně zdroje mlčí.

Zatím dva dostupné snímky vozu si můžete prohlédnout níže a kdybyste snad váhali, jestli to s podobností německým vzorům tak žhavé, přidáváme i jejich snímky. Kdy Číňané s tímto stylem „vývoje” aut skončí? Odpověď je zřejmě prostší, než si obvykle myslíme: nikdy.


JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 1 - JAC P241 alias S6 spy Cina 01JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 2 - JAC P241 alias S6 spy Cina 02
Audi? Mercedes? Nikoli, zajisté originální JAC...

JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 3 - Mercedes M 2012 oficialni 16JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 4 - Mercedes M 2012 oficialni 17JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 5 - Mercedes M 2012 oficialni 20JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 6 - Mercedes M 2012 oficialni 24JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 7 - Mercedes M 2012 oficialni 26JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 8 - Mercedes M 2012 oficialni 27
Podobnost s Mercedesem je jistě neúmyslná nebo náhodná

JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 9 - audi_q7_facelift_2009_10JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 10 - audi_q7_facelift_2009_15JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 11 - audi_q7_facelift_2009_07JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 12 - audi_q7_facelift_2009_16JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 13 - audi_q7_facelift_2009_08JAC P241 alias S6 je čínský slepenec Audi Q7 a Mercedesu třídy M - 14 - audi_q7_facelift_2009_12
Též Audi Q7 nový JAC připomíná leda omylem

Zdroj: Auto Sohu přes Autoblog.nl

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.