Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Citroën C-Elysée 2017: facelift francouzské láce proměnil příď i interiér
14.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzský sedan dostal modifikovanou příď, v kabině je změn více. Kromě větší konektivity vůz teď nabízí i 7palcový displej.
Citroën C-Elysée dorazil na evropské trhy v roce 2012 jako alternativa pro tehdy novou Škodu Rapid. Francouzská automobilka jej vyvinula společně s Peugeotem, který pro změnu poslal do prodeje model 301. V obou případech byla snaha nabídnout pohledný sedan s velkou praktičností, ovšem za malé peníze. To se bezesporu povedlo, aktuálně totiž C-Elysée startuje na českém trhu na 264 900 Kč s docela bohatou standardní výbavou.
Francouzská automobilka se přitom rozhodla, že vozu v polovině životního cyklu nadělí lehčí facelift. Ten se ovšem soustředí především na novinky v kabině či pod povrchem, neboť zvenčí je změn nepatrně. Modifikovány byly čelní maska, světlomety, mlhovky, LEDky pro denní svícení a zadní lampy. K menší rošádě došlo i v paletě barev, kdy nové odstíny Lazuli Blue a Aluminium Grey nahradily předchozí varianty Teles Blue a Steel Grey. Zmínit můžeme ještě příchod nových 16palcových kol, ty jsou ovšem již součástí příplatkové výbavy.
Uvnitř C-Elysée dostal nový multimédiální systém zahrnující 7palcový dotykový displej a rozhraní Bluetooth. Podporovány jsou taktéž technologie Apple CarPlay a Android Auto, stejně jako hlasové ovládání. V případě volby systému Citroën Connect Nav je pak možné počítat s vylepšenou navigací, byť jen na některých trzích.
Nabídka motorů zůstává stejná, zákazníci tak nadále mohou vybírat mezi dvěma benzinovými (PureTech s 82 koňmi a VTi se 115 koňmi) či dvěma dieselovými (HDi s 91 či BlueHDi se 100 koňmi) motory. K dispozici jsou pak v závislosti na volbě agregátu manuální či automatické převodovky.
Výroba evropského provedení bude nadále probíhat ve španělském Vigu, přičemž prodej odstartuje v prvním čtvrtletí příštího roku. Ještě o chlup dříve ovšem budou moci vůz pořídit čínští zákazníci, kteří se s faceliftovaným C-Elysée i Peugeotem 301 setkají naživo již za pár dní na autosalonu v Kantonu.


































Lehký facelift proměnil Citroën C-Elysée zvenčí jen nepatrně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejnovější články
EU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
včeraUž tak sympatické malé Suzuki se dočkalo ještě sympatičtější verze pro dobrodruhy, je to takové Porsche 911 Dakar pro chudé
včeraBugatti poprvé ukázalo svůj nový motor 8,3 V16 zevnitř, dostal nevídaný systém časování ventilů
včeraJedno z aut snů obyčejných Čechů z 90. let jde pořád koupit zánovní po 1. majiteli, v podstatě za babku
včeraDalší velká evropská automobilová fabrika náhle končí, po 80 letech. Podle firmy je „nekonkurenceschopná”, nejmíň 500 lidí dostane padáka
včera
Živá témata na fóru
- Jednostopé okénko 04.27. 20:12 - řidičBOB
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- VZKAZY 04.27. 13:59 - pavproch
- Táhneme na Brusel 04.27. 13:31 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch