Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
BMW X5 M 2012: facelift teď už skoro oficiálně
3.2.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
(+ video) Mnichov představí v Ženevě také inovace modelu X5 M. Na jejich rozpoznání ale aby si člověk najal soukromého detektiva.
Dva dny zpátky jsme avizovali příchod modernizovaného BMW X5 M, které se za faceliftem standardní verze poněkud opozdilo. Podle sady fotografií jen minimalisticky maskovaného vozu bylo možné poznat, že nejvýkonnější verzi mnichovského SUV patrně nečeká drastická plastická operace, ale pouze výměna světel za modernější techniku. První záběry automobilky potvrzují, že tato domněnka byla správná.
Zajímavé přitom je, že podobně jako v případě faceliftované X6 M nebyly novinky představeny tiskovým oddělením automobilky, ale tak trochu mimochodem se objevily na webu amerického zastoupení BMW pro běžné zákazníky. Výrobce jako by se snad ani nechtěl chlubit tím, co vozu „provedl”, přitom svým pojetím není tento facelift až tak mimořádně mírný. Tak či onak, toto představení vozu berte jaksi „polooficiálně”, i když je docela dobře možné, že nám k němu mnichovští nic dalšího neřeknou.
A co tedy víme? BMW X5 M kromě revidovaných předních i zadních světel a možnosti připlatit si za hlavní světlomety sestavené z LED dostalo údajně širší ledvinky. Nevíme to jistě, protože automobilka dosud tyto fotografie a oficiální tiskovou zprávu nezveřejnila, ale zdroje to tvrdí, i když přímým srovnáním s předchůdcem se to jednoznačně rozpoznat nedá. Lépe jdou rozeznat brzdové třmeny nově lakované modrou barvou a doplněné logem M. Na fotkách je ale nehledejte, jsou vidět na přiloženém videu.
Uvnitř vozu se opět spíše retušovalo než prováděla přestavba, takže místo kůže v barvě Mugello Red teď seženete jen odstín Sakhir Orange a objednat si můžete nový typ multifunkčních sportovních sedaček.
Jak jsme rovněž avizovali dříve, pod kapotou nic nového - 4,4 V8 bi-turbo má identických 555 koní a produkuje stejných 680 newtonmetrů jako dosud. Výkon nadále míří na kola obou náprav přes šestistupňový automat a dovoluje vozu zrychlit na stovku za 4,5 sekundy. Maximální rychlost je nadále obligátních 250 km/h daných činností elektronického omezovače.
Změny cen neočekáváme, evidentně pro ně BMW nemá žádný zásadní důvod.
Tip: Projděte si všechny žhavé automobilové novinky v našem speciálu k ženevskému autosalonu 2012
Tento facelift patří spíše k těm kosmetickým a zvnějšku jej poznáte podle nové vnitřní struktury světel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Elon Musk odpískal plány na příchod levné Tesly, byla by podle něj „zbytečná a hloupá”
25.10.2024 - Automobilka založená mistrem světa Formule 1 vyhlásila bankrot, její prvotina asi ohromila jen nás
25.10.2024 - Přehlížené MPV Fordu dnes v bazarech koupíte za pakatel, i když patří mezi hvězdy spolehlivosti a je jen pár let staré
25.10.2024 - Nové pohádky o brzkém nasazení baterií s tuhým elektrolytem ukazují, jak moc se automobilky chytají každého stébla
25.10.2024 - Rozplývající se elektrický sen Mercedesu poslal finance firmy ke dnu, zisky z prodeje aut se zhroutily o 64 procent
26.10.2024
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.24. 21:42 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 11.24. 21:00 - M.Z.
- Onboard videa 11.24. 10:52 - brnenska.odchytova
- Mercedes - auto pro masy 11.24. 08:24 - Brus
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 22:32 - mattonecz
- Toyota obecně 11.23. 14:33 - M.Z.
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch