Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey
7.11.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Že může mít i sedmimístné MPV ochrannou klec a více než tisíc koní, ukázal na SEMA Show tuner Bisimoto. Přivezl také očekávané tisícikoňové Hyundai Genesis.
I když úpravce Bisimoto na starém kontinentu není příliš znám, jeho práce si rozhodně zaslouží pozornost. Na právě probíhající SEMA Show v Las Vegas přivezl dva stroje - tunerův sen a naprostou šílenost. Tím prvním je tisícikoňové Hyundai Genesis, které je součástí stánku Hyundai, tím druhým sedmimístné MPV Honda Odyssey s 1029 koni na přední nápravě.
Hyundai Genesis většina z nás vede v povědomí - patří k nejdostupnějším třísetkoňovým zadokolkám na trhu a s motorem 3,8 V6 jsme jej měli i v testu. Bisimoto zapracoval právě na tomto motoru a sériový zůstal v podstatě jen blok. Nová jsou dvě turbodmychadla Turbonetics BTX6462, ventily Supertech, kované písty Arias, palivové čerpadlo Magnafuel, mezichladič Spearco, řídící jednotka AEM a mnoho dalšího. Výsledkem je již zmíněných 1000 koní.
Ostatní úpravy zahrnují brzdicí padák, ochrannou klec, nové odpružení, novou kardanovou hřídel a poloosy a 20" kola Incurve s pneumatikami Toyo R888. V interiéru jsou největší změnou sedadla, závodní pásy a závodní displej místo sériového přístrojového štítu. Tisková zpráva se nezmiňuje o výfuku, převodovce ani diferenciálu, i když sériové zůstaly jen těžko.
Druhou kreací pánů od Bisimota je Honda Odyssey. Pod kapotou pracuje vidlicový šestiválec, který dostal podobně velkou hromadu vylepšení, jako v případě Genesisu. Základem výkonu jsou dvě turba Turbonetics BTZ7265, elektronika AEM, řídící jednotka Infinity, písty Arias, vstřikovače Deatschwerks, nový výfuk a mnoho dalšího. Dohromady to dává 1029 koní.
Uvnitř přibyla ochranná klec, lepší kůže na sedadlech a závodní displej nahradil sériovou přístrojovku, sedmimístné uspořádání však zůstalo nedotčeno. Vnějšek dostal speciální lakování a kola Fifteen52 s pneumatikami Toyo T1. O modifikacích převodovky nevíme a předpokládáme také, že všech 1029 koní mají na starosti přední kola.
Tisícikoňový Genesis je jistě zajímavý a čas na čtvrtmíli, na který člověka přiložené video navnadí, bude velmi dobrý. Sériovou výrobu ale neočekávejte, a to ani v případě splašené Odyssey.





























Hyundai Genesis od Bisimota míří zejména na čtvrtmílové sprinty
Partner, tchýně, čtyři děti, nákup a tisíc koní? U Bisimota to není problém
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Nový čínský soupeř Rolls-Royců a Maybachů ukazuje, že Evropané už nemají nic jisté ani mezi luxusními limuzínami
před 9 hodinamiI ojetý Renault může být něco jako výhra v loterii, musí ale mít pod kapotou ten správný motor
před 11 hodinamiTento moderní Mercedes třídy S najel neuvěřitelné kilometry. A stejně neuvěřitelně vypadá, i když stojí jako kdysi jeho pár příplatkových prvků
včeraČíňané „vyžerou” Evropanům vše, v čem dnes excelují. Mají už i vlastního soupeře Porsche 911, přímo ho srovnávají s originálem
včeraBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
včera
Živá témata na fóru
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Táhneme na Brusel 04.28. 13:35 - Zajda
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch