Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Binz E: Mercedes třídy E se šesti dveřmi je na světě, připomíná jezevčíka
20.10.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Bezmála šest metrů dlouhé Éčko se šesti dveřmi je k mání s několika konfiguracemi interiéru. Všechny tři řady sedadel mohou mít vlastní klimatizaci.
Německá firma Binz se zabývá prodlužováním sedanů Mercedesu již několik desetiletí, přesto v obecném povědomí moc není. Její nejnovější výtvor, faceliftovaná třída E s šesti dveřmi, je na světě hned v několika exemplářích, jak ukazují nové fotografie. Vůz je o 111 cm delší, než jak vyjel z továrny - měří 5 979 mm na délku a rozvor náprav činí 3 985 mm.
Interiér je ve voze na fotografiích vybaven šesti sedadly, všemi otočenými po směru jízdy. To je jen jedna z variant, kterou umí Binz postavit. Dalšími jsou například osmimístná verze, která místo jednotlivých sedaček v druhé a třetí řadě nejspíš nainstaluje třímístné lavice, či také VIP-verze, ve které je prostřední řada otočena proti směru jízdy. Po stránce vnějšího designu vypadá prodloužené E trochu jako jezevčík na velmi krátkých nožičkách a prostřední dveře jsou zejména v horní části trochu neforemné.
Karosárna může do vozu také nainstalovat vícezónovou klimatizaci, kterou si pasažéři vzadu budou ovládat teplotu vzduchu podle vlastní potřeby či přepážky mezi řadami sedadel. A pod kapotou můžou být zážehové i vznětové motory - Binz nabízí varianty E 220, E 250 CDI, E 350 4Matic a E 500. Samozřejmě ale počítejte s vyšší spotřebou a horší jízdní dynamikou, než u těchto modelů najdete v katalogu Mercedesu - vůz je těžší o necelých 250 kg.
Zvnějšku může Binz E působit trochu neforemně, zejména v oblasti prostředních dveří
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
včera - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
včera - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
včera
Živá témata na fóru
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 00:03 - redicisfollows
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 23:30 - Truck Daškam
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.22. 20:55 - abgx1
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis