včera | Petr Miler
Volkswagen ho vyrábí už 52 let bez větších změn a evidentně ani nemá důvod k nim přistupovat. Jen loni si našel přes 8,5 milionu kupců, jistě i proto,...
12.3.2025 | Petr Prokopec
Pokud je něco opravdu špatné, pak je to bohapusté plýtvání, tedy třeba energeticky náročné vytváření čehokoli, co nemá žádný užitek. Právě k tomu nako...
11.3.2025 | Petr Miler
Ne snad, že by dosud viděné mělo k něčemu takovému bůhvíjak daleko, představené auto si ale navzdory technicky bídnému základu zachovává vizuální hrdo...
11.3.2025 | Petr Miler
Upřímně řečeno to byla docela vtipná a ze své podstaty silně rezonující parafráze na současné dění, z pozice automobilky ale byla prostě nevhodná. A K...
10.3.2025 | Petr Prokopec
Japonský off-road provází mimořádně dobrá reputace, když se ale postaví vedle rumunské láce v terénu, jeho sláva bledne. Navíc se dá předpokládat, že ...
8.3.2025 | Petr Miler
„Tak to tu skončete a všechno mi to naložte,” přibližně takto byla ukončena tři měsíce trvající snaha prodat nepochybně daleko největší sbírku monopos...
6.3.2025 | Petr Prokopec
Nepotopitelné lodi, to už jsme tu měli. A ne všechny dopadly dobře, příroda se nezřídka ukázala být silnější. Tato se s ní musela potýkat na cestě oko...
5.3.2025 | Petr Prokopec
Reklamní pošťuchování mezi výrobci bývá zábavné sledovat, u nás ho bohužel moc často svědky nejsme. Srovnávací reklamy jsou v Evropě obvykle zakázané ...
4.3.2025 | Petr Miler
Tady se někdo opravdu nedržel zkrátka a „očesávání” aut si pořádně užil. Odmontoval z nich ty nejcennější zvenčí dostupné díly a i při jejich prodeji ...
3.3.2025 | Petr Prokopec
Jak lépe dát najevo svůj náskok než vytáhnout dávno nevyráběné auto na okruh a překonat s ním vše, co od chvíle skončení jeho produkce přišlo na trh? ...
28.2.2025 | Petr Miler
Není to kratochvíle, pro kterou bychom měli pochopení, pokud už se jí ale někdo oddává, mnoho tím neriskuje, neboť jde v naprosté většině případů jen ...
27.2.2025 | Petr Prokopec
Přišel o mnoho ze svého emotivního projevu i relativně nízkou hmotnost, s vysokým výkonem a pohonem 4x4 měl ale pořád excelovat v soubojích v přímém s...
26.2.2025 | Petr Prokopec
Podobných srovnání jsme viděli nespočet, kolikrát se v nich ale objevily takové skvosty? Tady se bavíme o smetánce hypersportů od Bugatti a Koenigsegg...
25.2.2025 | Petr Miler
Že nad tímhle suše polknou lidé odkojení katalogem příslušenství Škody, opravdu nepřekvapí, nad nabídkou Bugatti ale nutně mocně pozvednou obočí i kli...
23.2.2025 | Petr Miler
Je to hodně neobvyklé spojení, podstatné je ale nakonec jen jedno - jak krásně zní. Kupodivu i v dnešním vedení Formule 1 se najdou lidé, kteří by něc...
21.2.2025 | Petr Prokopec
Tohle auto zatím dokázalo zaujmout jednou jedinkrát - když jsme čekali naprostou katastrofu a dostali o něco míň než to. Zázraky se dějí, že by ale Br...
19.2.2025 | Petr Prokopec
Zážitku z jízdy v tomto autě se pochopitelně nic nevyrovná, zaujmout ale dokáže nejen tím. Jeho autoři si asi řekli, že když už stvořili něco tak mimo...
18.2.2025 | Petr Miler
Tohle auto bývalo jasným králem svého segmentu, dnes si ho ale maže na chleba morálně víc jak dekádu starý Golf ve své poslední evoluci. Jistě, leccos...
15.2.2025 | Petr Prokopec
Říkáte si, že vám turbo ve vašem sportovním autě sice sebralo kus ovladatelnosti a zabilo zvuk i efektivitu při vysokém nasazení, ale aspoň máte výkon...
15.2.2025 | Petr Miler
Tohle auto by si mohlo říkat Parník. Anebo možná Spidervepř, protože jeho výkon od pohledu víc než co jiného připomíná cválání udiveného pilota na div...