Škoda potichu upravila své nové logo, vypadá opravdu lépe

Jen pár měsíců po představení nového loga přišla Škoda s jeho další změnou. Ani se nepochlubila, přitom by měla čím.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Škoda potichu upravila své nové logo, vypadá opravdu lépe

28.7.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Škoda potichu upravila své nové logo, vypadá opravdu lépe

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Jen pár měsíců po představení nového loga přišla Škoda s jeho další změnou. Ani se nepochlubila, přitom by měla čím.

Pozorní kolegové si všimli, že automobilka Škoda používá od začátku července pozměněnou podobu nového loga. To poprvé představila na letošním ženevském autosalonu s cílem jej co nejdříve začít používat ve svých propagačních materiálech, později v showroomech autorizovaných dealerů a od příštího roku i na vlastních vozech. Z tohoto plánu nesešlo, jen v oficiálních tiskovinách se od července začal objevovat trochu jiná grafika než ta, kterou jsme mohli vidět na ženevském stánku automobilky, od poloviny měsíce je pak vidět i v reklamách.

Nyní již víme, že nejde jen o specifickou interpretaci původní grafiky, ale skutečnou změnu samotného loga. Smyslem jakéhosi faceliftu je vytvoření výraznějšího vizuálního dojmu a docílení možnosti logo snáze použít na tmavém pozadí.

Tak brzká změna svědčí o nedomyšlenosti původního provedení, však jistě i proto se s ní automobilka nechlubí. Na webu pro média se nové logo ukázalo bez jakéhokoli upozornění 7. července (dost možná se tam objevilo ještě později se starším datem, aby na sebe nestrhávalo pozornost) a ani dnes, o 21 dní později k celé události automobilka nevydala žádnou tiskovou zprávu. Nic to ale nemění na tom, že samotnou změnu hodnotíme jako rozumný projev sebereflexe. Již při prvním pohledu na inovované logo letos v únoru nás přepadal pocit, že hroty okřídleného šípu končí jakoby do ztracena a celý emblém působí spíše jako nedoladěná skica. Při bližším zkoumání bylo patrné, že všechny linie jsou dotažené, ale kdo bude zkoumat logo z pěti centimetrů?

Škoda tak nechala jakoby uzavřít stínování celého okřídleného šípu a použila též výraznější zelenou barvu. Kruh kolem hlavního emblému je pak o něco světlejší s odkazem na již zmíněnou možnost použití grafiky na tmavém pozadí. Jednotlivé změny můžete sami prozkoumat s pomocí přiložených obrázků - my tuto změnu hodnotíme pozitivně, jakkoli je díky ní logo ještě více podobné tomu předešlému...


Škoda potichu upravila své nové logo, vypadá opravdu lépe - 1 - Skoda logo inovace 02Škoda potichu upravila své nové logo, vypadá opravdu lépe - 2 - Skoda logo inovace 01Škoda potichu upravila své nové logo, vypadá opravdu lépe - 3 - Skoda logo historie
Inovované logo, jeho srovnání s první podobou a všechny dříve používané emblémy značky jako bonus...

Zdroj: iHned

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.