Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Octavia RS od Milotecu: jen pro silné povahy
19.10.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Německý Milotec se specializuje na úpravy vozů Volkswagen a Škoda. Je pověstný hlavně svými blýskavými kryty zpětných zrcátek a dveřních klik, ale v jejich sortimentu se dají najít i poněkud rozumněji vypadající komponenty.
Octavia na silnicích zrovna k ojedinělým zjevům nepatří, takže jakákoli možnost odlišovat se od těch ostatních bývá zpravidla vítána. A i když možná tuning bytostně nesnášíte, musíte uznat, že je vždycky lepší dát své auto do rukou lidem, kteří o úpravách něco vědí, než se zavřít do garáže s kbelíkem kytu a laminátem a svépomocně jej zničit. Takže když už, co třeba Milotec…
Na Octavii RS druhé generace mají například masku chladiče bez loga, nástavce na oba nárazníky, mračítka světel, odtrhovou hranu prodlužující střechu nebo 19palcová kola Oxrock s pneumatikami Hankook S1 Evo o rozměru 225/35 R19, které komfortu asi neprospějí, ale zase nevypadají špatně. Snad jízdní vlastnosti alespoň částečně zachraňuje stavitelný podvozek H&R umožňující snížit přední i zadní nápravu v rozsahu 30 až 60 mm, který vás vyjde na něco málo přes tisíc eur.
K tomu Milotec nabízí zvýšení výkonu dieselového čtyřválce 2.0 TDI ze 170 na 200 koní, anebo též výměnu výfukového systému, které podle německého úpravce bez ohledu na aplikaci v benzínovém nebo naftovém motoru zvedne výkon o pět procent. To si ale raději nechte potvrdit ve zkušebně na motorové brzdě, placebo efektu zpravidla podlehne i největší pesimista.
Pár detailů můžete mít jiných rovněž v interiéru - Milotec dodává hliníkové pedály a ze stejného materiálu frézovanou hlavici řadicí páky, sítě do kufru, různé chromované rámečky na přístroje, kolem držáků na nápoje či nástupní lišty. Ne všechno vypadá vkusně a asi bude rozumnější držet se zpátky, ale pár věcí z jejich programu asi smysl má. Především asi při přímém srovnání s tím, co jezdí po našich tuningových srazech.
Jestli je to vkusné nebo ne, nechávám na posouzení laskavého čtenáře
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- WorldSSP 2025: Stále je 5 volných míst včera 10:58
- Zajímavá čísla WorldSBK 2024 23.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
Nejnovější články
- Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
včera - VW je nepoučitelný. Přes totální fiasko svých elektrických aut se chce zachránit s pomocí nových elektromobilů
včera - Němci chtějí znovu rozjet dotace na elektromobily. Tentokrát ale jen pro mladé lidi a mladé rodiny s dětmi
včera - Lotus po odpískání přechodu na elektrická auta odhalil podobu nových spalovacích pohonů, půjde na to jako nikdo jiný
včera - GM znovu propouští, padáka dostalo 1 000 zaměstnanců. Prý chce mít v týmu jen ty správné lidi
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva