Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ostré Mazdy MPS jsou mrtvé a pohřbené hluboko pod zemí, o nových se ani nemluví
15.6.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Plamínek naděje pohasl, nové Mazdy MPS se nechystají a o jejich návratu se u automobilky ani nemluví. Místo nich dostaneme více SUV.
Pokud stále otálíte s nákupem Mazdy 3 s nejsilnějším, 165koňovým motorem v očekávání ostré verze MPS, musíme vás zklamat. Podle PR manažera australského zastoupení Mazdy se ničeho takového nedočkáte ani teď, ani později. Mazda zkrátka neplánuje modely MPS obnovit. Po předchozích zmínkách této chmurné budoucnosti, které čas od času střídaly i nadějnější vize, tu tak tak máme další kámen na mohyle MPS modelů.
„MPS všichni, kdo ji měli, milovali kvůli výkonu a točivému momentu,” říká Mee a pro nás by už jen tohle byl dobrý důvod se ostrých verzí nevzdávat. „Je spousta lidí, kteří by rádi viděli návrat Mazdy 3 MPS, ale žádné takové plány neexistují, u Mazdy jsme o návratu MPS nehovořili,” pokračuje Mee jen dalším důvodem, proč MPS obnovit. Hovoří sice o Austrálii, ale nečekejme, že bychom měli v Evropě větší štěstí.
„Mazda se nyní soustředí na současné portfolio osobních aut a SUV. Šijeme je pro velkou část trhu a jsou úspěšná. Přeřadit zdroje na nové verze MPS je pro vedení pravděpodobně plýtvání. Zůstaneme u současné nabídky,” nepříjemně racionálně vysvětluje Mee. „CX-4 je nyní pravděpodobnější než MPS,” dodává.
Ovšem, nadšencům, kterým se nelíbí idea dalšího konkurenta BMW X4, který bude na silnici neohrabaný a užraný a v terénu neschopný, je CX-4 pravděpodobně k ničemu. Současná Mazda 3 je přitom pro MPS tak dobrý základ. Doporučujeme koupit, než bude atmosférický dvoulitr nahrazen menším turbem, i to se může jednou stát...


Trojka MPS nebude, tyhle ilustrace jsou to jediné, co nám zbývá
Zdroj: Motoring
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejčtenější články
Zákazníci ukazují záda dalšímu drzému nápadu automobilek, naprostá většina lidí obchází placení za už koupená auta
22.3.2025Audi rozjede prodeje aut své nové levné značky už za pár týdnů, je to zatím vrchol jeho úpadku
22.3.2025Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025Převratné řešení Nissanu mělo zachránit spalovací motory, nakonec přes výhru v soutěži míří do propadliště dějin
23.3.2025
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.20. 23:38 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 18:20 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins