Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Opel 24 hodin 2013: Opel prodal za jediný den v ČR a na Slovensku 1 450 aut
12.3.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Během akce zákazníky nejvíce lákala Astra, Corsa a Meriva. Velký úspěch ale zaznamenalo i SUV Mokka, prodány byly i první modely Opelu Adam.
Když se podíváte na aktuální prodeje aut prakticky kdekoli v Evropě, asi byste si nevsadili na to, že se jakákoli jednodenní prodejní akce kterékoli automobilky setká s větší odezvou. Odbyt aut v České republice takovému předpokladu čáru přes rozpočet nedělá a výjimkou není ani značka Opel. Ta sice na rozdíl od většiny konkurentů roste, za celý únor ale prodala 179 osobních aut, takže co lze očekávat od prodejní čtyřiadvacetihodinovky na začátku března?
Pokud si říkáte, že ne moc, mýlíte se. Je to s podivem, ale Opel dokáže už roky prodávat v rámci této kampaně neskutečné množství aut a ani ta letošní nebyla výjimkou. O jejím konání jsme vás informovali už před jejím zahájením a nyní se můžeme podívat i na její výsledky. Ty jsou druhé nejlepší v osmileté historii akce, když se německé značce povedlo od pátku 1. března od 12:00 do soboty 2. března do 12:00 hodin prodat v České republice 744 nových vozů. To je pro srovnání podobné číslo jako za tři předcházející měsíce dohromady.
Největší zájem přitom byl o model Astra (192 prodaných vozů), který následuje Corsa (133 vozů) a Meriva (129 vozů). Dobře se ovšem vedlo také novinkám Opelu. Kompaktní SUV Mokka si tak pořídilo 85 zákazníků a prodány byly i první modely Opelu Adam. A to přesto, že třídveřový hatchback byl na trh uveden v den zahájení kampaně a v jeho případě nebylo možné počítat s větším než se zaváděcím bonusem ve výši 25 000 Kč, nikoliv s až desetinásobnou slevou jako na ostatní modely
Úspěch Opelu v ČR podtrhuje 706 prodanými vozy Slovenská republika, díky čemuž během jediného dne našlo na území bývalé federace nového majitele 1 450 vozů. Automobilka navíc chystá další expanzi, která započne prodejem kabrioletu Cascada, i když ten asi nebude zrovna masovým zbožím. Je ale zřejmé, že Opel dokáže jít proti proudu kolísajících evropských trhů, alespoň chvíli...
Letošní akce Opel 24 hodin byla pro značku druhá nejúspěšnější za osm let. V ČR bylo prodáno 744 vozů, na Slovensku dalších 706
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Přímo Aston Martin prodává čtyři ze svých nejúžasnějších moderních aut, z jejich ceny se vám protočí panenky
24.10.2024 - Prodeje ojetých aut v Česku padly na desetiletá minima. Ceny klesají, diesely přes léta vybíjení posilují svou nadvládu
24.10.2024 - Poslední Schumacherovo Ferrari jde do aukce, prožil si s ním poslední záchvěv svých nejlepších chvil
24.10.2024 - Německý profesor strhal studii podporující návrat šrotovného. „Vědecký odpad,” říká, pro elektrická auta ohýbá, co se dá
25.10.2024 - Bentley po zrušení přechodu jen na elektromobily zkouší jinou cestu, i se spalovacími motory eliminuje 93 procent emisí
25.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva