Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai Genesis Prada: zapomeňte na levná Hyundai
18.5.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Korejská značka má v našich končinách pověst výrobce dostupných vozů pro racionálně smýšlející zákazníky. Pro model Genesis Prada ale nic takového neplatí.
Hyundai Genesis se i u nás prodává ve verzi kupé, dnes ale bude řeč o provedení sedan, které není dostupné snad nikde v Evropě. Jde o opravdu velký, luxusně pojatý vůz, jenž je dodáván i s osmiválcovými motory a sám o sobě nepředstavuje primárně rozumnou investici. Když se k jeho základnímu pojetí přidá trocha italského koření od módní značky Prada, na světě je spíše symbol rozmařilosti.
Právě tím se zřejmě Hyundai Genesis Prada stane, když je i samotnou automobilkou označován za nejluxusnější vůz, který kdy stvořila. Specifický bude již na pohled, když má být dodáván jen v trojici decentních barev (černá Nero, tmavě modrá Baltico a tmavě hnědá Moro), které oživí chromované doplňky a nový design 19" kol. Specifikem má být též už poněkud okoukaná anténa ve tvaru žraločí ploutve na střeše vozu.
Také interiér bude odlišen od standardu, jakkoli žádné luxusní orgie se zde nekonají. Nejviditelnějším specifikem je použití koženého čalounění Saffiano, obložení palubní desky a dveří ze dřeva oděného do piánového laku a informačně-zábavního systému pro cestující vzadu.
Pod kapotou si najde místo jediný, samozřejmě nejlepší motor 5,0 V8 s výkonem 316 kW (424 koní), jenž bude posílán na kola zadní nápravy přes osmistupňový automat. Ten prý řidiči „dovolí užít si sílu a dynamiku vozu v tom největším možném měřítku”, což zní poněkud nadsazeně.
Jak jsme již zmínili úvodem, Genesis sedan není v Evropě zrovna kovaný, a tak ani jeho verze Prada nebude na místních trzích nabízena. Omezená produkce 1 200 vozů tohoto provedení bude k dispozici primárně v Asii a na blízkém východě a pořídit si jej zřejmě nebudou moci ani Američané.










Hyundai Genesis Prada
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez: Marquez nebo někdo jiný? včera 10:00
- MS WSSP 2025: Ducati je až čtvrtá 23.4.2025
- Red Bull Rookies do své 19. sezóny 22.4.2025
- Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta 22.4.2025
- Časový program evropské premiéry v Jerezu 22.4.2025
Nejnovější články
Náhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
před 9 hodinamiNěmci poznávají „kouzlo” zelené ekonomiky. Lidé si stěžují na málo dobíjecích stanic, třetinu jich ale nikdo nepoužívá
před 10 hodinamiMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraBMW strhlo kamufláž z chystané nové řady 3, tady jede vaše příští auto splnitelných snů. Anebo ne?
včera
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.24. 22:22 - Stepan
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- S větrem ve vlasech.... 04.24. 16:27 - pavproch
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB
- Výběr grafické karty do počítače 04.23. 23:57 - Whiskentle
- Dotazník- manuál vs. automat? 04.23. 12:58 - klara07