Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Camaro Z/28 bude nejdražší Camaro vůbec, říká mluvčí GM (+ nové foto)
5.11.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Camaro Z/28 bude nejdražší verzí v nabídce, ale cena bude dobře ospravedlněna - Nordschleife tento stroj zvládl za 7:37.
Chevrolet Camaro Z/28 je netrpělivě očekávanou novinkou. Na Severní smyčce Nürburgringu zajelo vynikajících 7:37 a v podstatě veškerá jeho vylepšení se týkají podvozku, šasí a souvisejících částí. Sedmilitrový osmiválec dává 505 koní a 652 Nm, vůz je však postaven s důrazem na nízkou hmotnost - i klimatizace je za příplatek.
I když na stánku Chevroletu na SEMA Show 2013 model Z/28 stojí, cena zatím známa není. GM nějakou, avšak ani trochu přesnou informaci uveřejnilo: „Z/28 ještě není možné objednat a ceny nebudou hotové dříve než ke konci tohoto roku, ale už teď je jasné, že budou vyšší, než u verze ZL1," říká mluvčí GM Monte Doran.
Abychom to dali do kontextu - ceník Camara ZL1 začíná ve Státech na 56 tisících dolarech, což je cca 1,050 milionu korun. Verze 1SS se 432 koni stojí u nás lehce přes milion, takže k ceně ZL1 pro Evropu by bylo potřeba přihodit nějakou tu stovku tisíc navíc. Pokud má být Z/28 dražší než ZL1, pravděpodobně se potvrdí naše dřívější spekulace o jeho ceně - odhadovali jsme, že by měla být okolo dvou milionů korun. CarScoops.com odhaduje ceny Z/28 někam do teritoria BMW M3 a M4.
Pro příznivce tohoto pony caru máme ještě jednu příjemnou zprávu - Chevrolet světu ukázal spoustu fotografií faceliftovaného Camara v různých verzích. Přední části ZL1 se facelift nedotkl prý kvůli specifickým požadavkům na přístup vzduchu ke kompresoru, interiér a záď však odpovídají modelovému roku 2014 - tedy LED lampy vzadu a mimo jiné sedadla Recaro a barevný head-up displej uvnitř.















Velká fotosada od Chevroletu začíná základním šestiválcovým modelem.
Verze 1LE se může pochlubit osmiválcem a lepšími součástkami.
Osmiválcové Camaro SS se ukázalo zejména v otevřené verzi.
Netrpělivě očekávané Camaro Z/28 stojí i na SEMA Show v Las Vegas.
Kompresorová ZL1 si ponechala starou přední masku kvůli specifickým potřebám přístupu vzduchu do motorového prostoru, zbytek faceliftu však také dostala.
Zdroj: CarScoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejnovější články
Nový čínský soupeř Rolls-Royců a Maybachů ukazuje, že Evropané už nemají nic jisté ani mezi luxusními limuzínami
před 10 hodinamiI ojetý Renault může být něco jako výhra v loterii, musí ale mít pod kapotou ten správný motor
před 11 hodinamiTento moderní Mercedes třídy S najel neuvěřitelné kilometry. A stejně neuvěřitelně vypadá, i když stojí jako kdysi jeho pár příplatkových prvků
včeraČíňané „vyžerou” Evropanům vše, v čem dnes excelují. Mají už i vlastního soupeře Porsche 911, přímo ho srovnávají s originálem
včeraBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva