Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW má nové logo, očnímu nevolejte
1.4.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Víc vrtulí, víc BMW, tak to teď vidí v Mnichově. Ode dneška proto budeme známý modro-bílý motiv vídat na bavorských vozech hned čtyřikrát.
Opravdu vás nešálí zrak. To, co před sebou vidíte, je nové logo Bayerische Motoren Werke. Není tak úplně nové, s žádným z dosavadních pojetí si ho ale nespletete ani omylem. Vypadá tak, jako by někdo nechal vrtulky o samotě ve stodole, a to hodně dlouho.
Mršky se totiž rozmnožily a na ledvinky nyní vyrazí v partě. Jejich propojené obroučky naznačují, že jde o další fázi bezuzdného vzájemného kopírování nápadů Audi a BMW, něco podobného ale mnichovští rezolutně odmítají.
„Was? Audi?” začíná odpověď na náš zvídavý dotaz Karl Luftschraube, marketingový expert BMW „Nemáme žádný důvod cokoli od Audi kopírovat, náš náskok díky marketingu je tak obrovský, že Ingolstadt vůbec nebereme jako konkurenci,” pokračuje hrdě. A proč tedy zrovna čtyři vrtulky? „A proč ne, stále větší část našich prodejů tvoří modely s pohonem všech kol a zákazníci nám dávali najevo, že točení jednou vrtulkou je dostatečně nereprezentuje.”
„Nakonec, co je špatného na čtyřech? Kdybychom tam dali tři, bude to jako Toyota, a kdyby pět, budete nám nadávat do olympiády,” odsekl Luftschraube, kterého naše otázky poněkud vyvedly z míry.
Že osa Mnichov-Ingolstadt není jen bájí senzacechtivých novinářů nicméně naznačuje takřka okamžitá reakce Audi. „Věděli jsme, že BMW nám chce zcizit náš 'vierzirkel', a tak jsme neprodleně reagovali,” řekl nám na telefonický dotaz Peter Allrad z firmy, které dosud říkalo „automobilka čtyř kruhů”. S poněkud reakcionářskou změnou loga evidentně nemá velký problém: „Nemáme důvod si velkým logem cokoli kompenzovat, jeden kruh nám bohatě stačí. Říkáme mu kruh štěstí a symbolizuje pocit, který zavládne v myslích našich zákazníků, když si pořídí Audi. S novým logem jsme naprosto spokojeni.”
Němečtí konkurenti si tak dneškem poněkud prohazují pozice. Vlastně to asi není poprvé...
Takhle to dopadne, když si vrtulky nedají pozor
Dělení loga Audi nebylo bezbolestné
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Únik odhalil první auto Rosatomu. Jaderný reaktor ho pohánět nebude, karbonu ale dostane hromadu
před 19 minutami - Potvrzeno: Stávky zaměstnanců VW začnou v prosinci. „Lidé ve všech továrnách jsou připraveni na konflikt,” říkají odbory
před hodinou - Prodej nepoužitého, omylem objednaného obřího motoru 8,0 V10 pro Viper svádí k myšlence, do čeho jej nacpat
před 3 hodinami - Firma na výrobu baterií ovládaná VW zkrachovala. Dluží 142 miliard, zbylo jí z toho půl procenta, i na platy si musela půjčit
před 4 hodinami - Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva