Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Aston Martin Vulcan registrační značky nedostane, přerod by byl extrémně drahý
30.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britská novinka byla od počátku koncipována jako striktně okruhová. Pouhé vyměnění světel a nárazníků tedy na změnu charakteru stačit nebude.
Ještě neuplynulo ani osmačtyřicet hodin od chvíle, kdy jsme zmínili možný příchod silniční verze divokého Astonu Martin Vulcan, a již zde máme popření takové možnosti. Naplněn byl totiž černý scénář, se kterým jsme tak trochu dopředu počítali. V jeho středu jsou samozřejmě peníze - britská automobilka by totiž musela investovat příliš velkou sumu do přerodu okruhového supersportu na vůz, který by mohl být osazen registračními značkami.
Ač tedy produktový manažer Astonu Martin Simon Croft naznačoval, že zákazníci po silničním provedení touží a značka jej dokonce i zvažuje, rozhodně nešlo o potvrzení, že se tak skutečně stane. Ano, stávající klientela by s modelem Vulcan velmi ráda vyrazila na běžné komunikace, nicméně vůz se sedmilitrovým atmosférickým dvanáctiválcem byl od počátku koncipován jako striktně okruhový. Jen prostá výměna světel či nárazníků tedy pro přerod na silniční model nestačí.
„Ačkoliv je zde zcela pochopitelný zájem o legální silniční verzi modelu Vulcan, nemáme v plánu žádný takový postavit a veškeré naše úsilí se nyní bude soustředit na to, abychom z novinky Astonu Martin udělali ultimativní okruhový supersport.“ Tak zní oficiální prohlášení značky, které tedy všem koupěchtivým zákazníkům bere vítr z plachet. Počítat tedy můžeme nadále jen s ohlášenými 24 exempláři, které si o registračních značkách mohou nechat pouze zdát.
Pokud tedy klientela touží po vrcholném britském stroji, nejspíše si bude muset počkat na supersport Red Bullu, pod jehož design se podepíše slavný Adrian Newey. Svým způsobem přitom dostanou právě silniční verzi Astonu Martin Vulcan, neboť prvotina rakouské značky by právě na okruhovém modelu měla být založena. Ale to už je jiný příběh...
Aston Martin Vulcan nakonec zůstane vyhrazen pouze závodním okruhům
Zdroj: Road and Track
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 49 minutami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 51 minutami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před hodinou - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 3 hodinami - Jednání VW s odbory nikam nevedou. Tisíce zaměstnanců demonstrují, stávka je na spadnutí, akcie firmy klesly na 13leté minimum
před 4 hodinami - Jaguar ukázal víc ze svého přelomového modelu a přerodu vůbec, něco tak ujetého svět ještě neviděl
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva