Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Alespoň jeden člověk jezdí s Bugatti Chiron jako s úplně normálním autem
17.3.2019 | Mirek Mazal
Momentálně nejdražší a patrně také nejrychlejší sériově vyráběné auto světa je předurčeno k tomu, aby téměř celý svůj život strávilo v suché garáži. Ne každý k něm ale přistupuje takto.
Auta jako Bugatti Chiron si lidé obvykle nekupují pro denní použití. Takoví šťastlivci při podpisu kupní smlouvy více přemýšlejí nad tím, kde bude auto vystavené, než kam se vydají na první projížďku. Vzhledem k pořizovacím nákladům a možnému růstu ceny lze bojácné chování pochopit.
Lenošení v teplé garáži se vůbec netýká tmavě zeleného exempláře, který si objednali společně slavný hudebník Nick van de Wall alias DJ Afrojack a obecně méně známý byznysmen Jeroen van den Berg. Diskžokej si nakonec pořídil starší Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse a tmavou novinku s registrační značkou XP-004-T přenechal obchodníkovi s auty.
Právě žlutá registrační tabulka dovoluje odhalit několik pikantností. Lze dohledat cenu, která není vůbec při zemi. Včetně všech příplatků vyšel vůz na neskutečných 3 383 191 Eur. To je 86,8 milionu Kč, ale ještě k tomu nutno připočíst zvláštní daň za emise oxidu uhličitého ve výši 165 801 Eur, tedy 4,3 milionu Kč.
O to zajímavější je, že se van den Berg rozhodl auto - alespoň prozatím - používat jako každý jiný vůz. Opakovaně s ním byl spatřen v provozu, jak s ním vyřizuje běžné obchodní či rodinné záležitosti. Na snímcích níže můžete vidět, jak v autě za 91 milionů Kč vyráží na nákupy a nemá problém v něm vzít své malé dítě v dětské autosedačce. Pochopitelně, člověk musí být extrémně bohatý, aby si něco takového mohl dovolit, neboť jeden každý ujetý kilometr může stát klidně tisíce korun na ztrátě hodnoty. O to sympatičtější ale je, že si ani s tím van den Berg nedělá hlavu, třebaže jistě existují bohatší majitelé takových vozů.
Bugatti Chiron jako auto pro denní ježdění se hned tak nevidí. Jeroen van den Berg ho ale teď tak používá, vozí jím i vlastní malé děcko po nákupech
Zdroj: Auto Junk
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- WorldSSP 2025: Stále ještě 3 volná místa včera 20:00
- Zajímavá čísla WorldSBK 2024 23.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
Nejnovější články
- Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
včera - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
včera - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
včera - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
včera - Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva